سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رویای شب


ساعت 7:36 عصر سه شنبه 87/2/31

 

 

ای اهورا مزدا کسانی را که با درستی عمل و خلوص نیت ستایش تو را به جا می آورند کامروا ساز و آرزوهای آنان را برآورده فرما چرا که به خوبی می دانم ستایشی که بدون ریا و عمل درست به درگاهت نیاز شود پذیرفته می شود و بازتاب نیک خود را بروز خواهد داد

 

 

خداوند بی نهایت است و لامکان و بی زمان

اما به قدر فهم تو، کوچک می شود

و به قدر نیاز تو ، فرود می آید

و به قدر آرزوی تو، گسترده می شود

و به قدر ایمان تو ، کارگشا میشود.

یتیمان را پدر میشود و مادر

عقیمان را طفل می شود

ناامیدان را امید می شود

گمگشتگان را راه می شود

در تاریکی ماند گان را نور می شود

رزمندگان را شمشیر می شود

پیران را عصا می شود

محتاجان به عشق را عشق می شود

خداوند همه چیز می شود همه کس را ....

به شرط اعتقاد ، به شرط پاکی دل ،

 

 

خدا در کتاب گفتگو با خدا نوشته نیل دونالد والش چنین می گوید:

اصل این است:

من هستم

من در نسیمی که  موهای تو را نوازش می دهد، در خورشیدی که تو را گرم می کند. در بارانی که بر گونه هایت می نشیند وجود دارم .

درشمیم گلهایی که فضا را عطر آگین می کند در گلی که رایحه آن در هوا پراکنده می شود و در هوایی که رایحه گلها را در همه جا پخش می کند حضور دارم.

من ابتدای هر فکر ،و انتهای آخرین فکر تو هستم .من فکر و ایده ای هستم که تابناکترین لحظه تو را درخشندگی می بخشد .من شکوه ناشی از شکوفایی آن لحظات می باشم من احساسی هستم که به زیباترین خدمتی که تو در زندگیت انجام دادی، جلوه ،گرمی و روشنی می بخشد. من بخشی از تو هستم که بارها و بارها آن احساس گرانبها را که بوی الوهیت می دهد آرزو کرده است .

هر عملی،هر تشریفاتی،هرگونه مراقبه،فکر،آهنگ،کلمه،نمایش و خلاصه هر کاری که تو را به من (مربوط می سازد)و نزدیک می کند،آن را انجام بده.

آن را به یاد من انجام بده.

 

 

 


¤ نویسنده: سارا

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
7
:: بازدید دیروز ::
0
:: کل بازدیدها ::
51560

:: درباره من ::

رویای شب


:: لینک به وبلاگ ::

رویای شب

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

دوزخیان زمین

:: لوگوی دوستان من::


:: خبرنامه وبلاگ ::